مقالات سئو

ساخت وبلاگ


موتورهای کاوشگر مثل گوگل از قبلی تاکنون از الگوریتم هایی سئو سایت  به کارگیری میکنند تا بتوانند اثر گذار ترین و کیفیت خوب محتوا را متناسب با نیاز کاربرانشان، به آنها معرفی کنند و همواره در حالا آپ تو دیت رسانی این الگوریتم ها به خواسته بهبود کارکرد موتورهای کاوش گر میباشند. بهینه سازی (سئو) اصطلاحی میباشد که به seo موتور جست و جو (Search Engine Optimization) اطلاق می‌گردد و در تمجید، تیم فرآیندهایی میباشد که در تحلیل محتوای وبسایت ها در حیث گرفته میگردد تا موتور کاوش بتواند محتوای ایجاد گردیده را از یک محتوای نا مربوط به فیض کاوش، تشخیص دهد، تحقیق کند و یک محتوای هر چه بیشتر موثر و کاربردی را به یوزرهاِ موتورهای کاوشگر معرفی نماید و در غایت موتور کاوش استعمال بهتر و بیشتری برای این یوزرها داشته باشد.

درین در بین بعضا از ساخت و ساز کنندگان محتوا با داشتن تخصص  در شناسایی شیوه کارکرد این الگوریتم ها، کارایی می نمایند که در ساخت محتواهای وبسایت خویش، محتوا را تماما با این الگوریتم ها همخوانی دهند تا موتورهای جستجو گر مثل گوگل، تارنما و محتوای وب سایت آنها‌را زودتر و بیشتر از دیگر وب سایت ها و محتواها به استفاده کننده معرفی نماید تا بازدید و سکو وبسایت آنان ارتقا یابد. به‌این تطبیق دادن، به کارگیری از تکنیک های بهینه سازی در ساخت محتوا گفته می گردد.

به وجود داخل شدن مضمون‌ seo
موتور‌های کاوشگر در صدر از الگوریتم‌های بسیار شالوده و ابتدایی استعمال می‌کردند و به جهت به کارگیری از الگوریتم های بی آلایش، قوی به آنالیز و تشخیص محتواهای تارنما ها نبودند. براین اساس در صدر موتورهای کاوش خیر فقط کارکشته به تشخیص کیفیت محتوا نبودند، بلکه توانمند به ادراک معنی محتوا نیز نبودند.

فقط می­توانستند با به کار گیری از لغت ها یک محتوای متنی در یک تارنما، تطبیق آنها را با کلماتی که یوزرها برای کاوش به عمل می بردند، انتخاب نمایند و بر طبق همین تطبیق، محتواها را به یوزرها معرفی می کردند.

در سال 2000، سازندگان موتورهای کاوش مبادرت به پباده سازی و تدوین اولی الگوریتم های بهینه سازی کردند. الگوریتم هایی که دارنده استاندارد هایی بودند تا به موتورهای ‌کاوش برای محاسبه محتواهای متنی در وبسایت ها، یاری نمایند برای مثال استانداردهایی که در‌این الگوریتم ها به عمل رفته بود، عبارت بودند از : کلید کلمه و واژه‌ها (keywords)، توضیحات(Description) ، تیتر‌ (Heading)، تگ‌های منحصر (Specific Tags). هریک از این ها که در الگوریتم ها مکان داده گردیده بودند، سبب ساز می­شدند که موتور‌ کاوش بتواند به صورت درست تری به نظارت محتواهای متنی تارنما ها بپردازد تا به کاربرانش حاصل مفیدتری را ارائه دهد. ولی به دلیل آنکه موتورهای ‌کاوش در آن برهه زمانی صرفا براساس این استاندارد ها محتواها را ارزیابی می کردند، دارنده ضعف های بخش اعظمی بودند. برای مثال در حالتی که در بین یک محتوای متنی در یک وب سایت، یک واژه به دفعات متعددی تایپ گردیده بود و توضیحات ورقه هم با آن هماهنگ بود، به احتمال زیاد، موتور کاوش گر فریب میخورد، این یک مثال از به کار گیری از تکنیک های seo در اوایل عمل موتورهای کاوش بود، ولی به مراد گمراه کردن موتور کاوش.

به کارگیری موتورهای کاوشگر از بهینه سازی از قبل تا امروز
همانگونه که گفتیم در صدر موتورهای کاوش کار کشته به تشخیص محتواهای وبسایت ها نبودند. به‌دنبال تکنیک هایی برای امداد به موتورهای کاوش برای آنالیز محتوا پباده سازی شد و بدین ترتیب مراحل بهینه سازی (seo موتور کاوش) پدیدآمد. در حین بازه زمانی با پیشرفت علم ها دیگری مثل یادگیری ماشین و هوش تصنعی و مصنوعی، موتورهای جستجو گر نیز بضاعت و به اصطلاح هوش بیشتری برای ادراک مضمون‌، آنالیز و بررسی محتواها به دست آوردند. همپا با باذکاوت خیس شدن موتورهای کاوش گر، نیاز آن‌ها به تکنیک های seo که مانند کمکی برای موتور کاوش کار می نمایند، معدود و کمتر میشود. در فیض امروزه با پیشرفت سریع علم ها یادگیری ماشین و هوش تصنعی و مصنوعی و… خواهیم توانست منتظر منسوخ شدن مجموع تکنیک های seo باشیم در آینده مجاورت باشیم. برای ملموس خیس شدن این پیش گویی، دو مثال از مورد ها منسوخ شدن تکنیک های بهینه سازی در زمان سپری شد دوران را بیان می‌کنیم :

کلید واژه و کلمه ها : در بالا الگوریتم های موتورهای کاوش بسیار ابتدایی بودند و پیشنهاد می‌شد که در اولِ متن، به صورت کلید کلمه و واژه­ای و تلگرافی، با تعدادی واژه و کلمه خلاصه متن را تشریح کرد تا معنی کلی متن بوسیله موتور‌ کاوش تشخیص داده گردد. با اعتنا به اینکه این الگوریتم بسیار ضعیف کار میکرد، به دلیل آنکه به غلط پرتاب کردن موتور کاوش با ارائه کلید کلمه های خطا بسیار معمولی بود، پس از مدتی الگوریتم دیگری مکان آن را گرفت که می توانست معنی کلی متن را، خیر با به کار گیری از کلید واژه و کلمه، بلکه مبنی بر نوسان لغات به فعالیت رفته در محتوا، آنالیز کند.

زیرنویس عکس ها : در بالا موتورهای کاوش گر، کارکشته به تحلیل محتوای تصویری نبودند. لذا سفارش میشد که برای تصاویر، زیرنویسی متناسب با آنان (Alt text) ارائه گردد تا توسط آن موتور کاوش محتوای تصویر را تشخیص دهد. البته با پیشرفت دانش یادگیری ماشین، امروزه دیگر زیرنویس تصویر برای ادراک محتوای آن به وسیله موتور کاوش، حق تقدم وجود ندارد، بلکه محاسبه و چک خویش تصاویر برای موتورهای کاوش با استعمال از پردازشگر های تصاویر، ممکن شده‌است.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 20 مهر 1399 ساعت: 17:02

مسلما تابحال چیزایی درباره ی seo کلاه سپید ، seo کلاه سیاه و بهینه سازی کلاه خاکستری شنیدین. میدونین تفاوت در بین اونا چیه؟ چه موقع مجاز به استعمال از اونا هستیم؟ سئو سایت از سال ۱۹۲۰ میلادی توی فیلم های غربی از کلاه سیاه و کلاه سپید استعمال می‌شد. به کارگیری از این دو کلاه رویه بی آلایش ای بود که مخاطبان فیلم تشخیص تن قهرمان فیلم کدومه و شخصیت شرور فیلم کدومه. قهرمان ها مدام کلاه سپید می پوشیدن. شخصیت های شرور و منفی فیلم هم کلاه سیاه می پوشیدن.

از این اصطلاحات طی سالیان توی صنعت های متفاوت و به خصوص توی مشاجره امنیت به کارگیری می شد. کلاه سیاه و کلاه سپید یه شیوه واسه تعریف هکرهای بدجنس و هکرهای دیگه ای بود که قانون ها اخلاقی رو رعایت می کردن. صنعت بهینه سازی هم از این اصطلاحات واسه تعریف کار های بهینه سازی بهره برد.

بهینه سازی کلاه سپید
بهینه سازی کلاه سیاه
بهینه سازی کلاه سپید (White Hat) چیه؟
seo کلاه سپید در معنای تعقیب کردن قوانینه. به صورت معمولی صرفا می بایست از تاکتیک های اخلاقی توی این نوع بهینه سازی به کارگیری فرمائید و راهبرد های مرتبط با موتور کاوش رو دنبال نمائید.


بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat)
seo کلاه سیاه (Black Hat) چیه؟
سئوی کلاه سیاه به معنای به کار گیری از طریق های پرخطره. توی این نوع بهینه سازی می تونید از تاکتیک هایی به کار گیری فرمائید که به صورت موقت موثرن و سبب بهبود مرتبه بندی وبسایت میشن. ولی بعداز مدتی دیگه این تاکتیک ها فعالیت نمی کنن. این نوع seo میتونه مشتمل بر به کار گیری از تاکتیک هایی باشه که مخالف راهبرد های موتور کاوش هستن یا این که دربرگیرنده کار هایی باشه که خطرناک ترن.

ولی کی گزینش می کنه که چه فعالیتی مجازه و چه فعالیتی غیر مجازه؟ این که راهبرد های گوگل رو دنبال نکنین خودش به تنهایی یه فعالیت غیررسمی وجود ندارد. بلکه اگه از تاکتیک های ناهنجار توی بهینه سازی به کار گیری کنین (مثل هک) اون وقته که با ایرادات رسمی روبرو میشین.

هیچ هیئت حاکمه مشخصی وجود نداره که مشخص و معلوم کنه چه چیزایی توی بهینه سازی اخلاقی و مجازن. البته بر پایه ی راهبرد هایی که بوسیله برخی سازمان ها ارائه شدن در میان تمامی متخصصای بهینه سازی رخداد حیث وجود داره که یه هیئت حاکمه است و اون موتور کاوش می‌باشد.

کارآمدترین شیوه و نامناسب ترین رویکرد توی بهینه سازی چه هستن؟
فقط شرایطی که توی seo بایستی رعایت کنیم اون هایی هستن که به وسیله موتورهای کاوش در چنگ ما قرار داده میشن. موتورهای کاوش تصمیم می گیرن که چه قوانینی بایستی رعایت بشن.

الگوریتم های مستعمل بوسیله بزرگترین موتورهای کاوش طی سال‌ها، بسط جستن تا با ویرایش های مشهود و بی‌ سود توی حاصل کاوش رویا رویی کنن. موتورهای کاوش، وب سایت هایی که راهبرد های سیستم جايگاه بندی رو رعایت نمی کنن رو شناسایی می کنن. این موتورهای کاوش هستن که تصمیم می گیرن چه رفتارهایی مجاز و چه رفتارهایی غیرمجازن.

جدیدترین الگوریتم بهینه سازی، الگوریتم گورخری یا این که زبرا می باشد که به آنالیز همت مغازه های اینترنتی می پردازه. اگه دوست دارین با این الگوریتم گوگل بیشتر آشنا بشین نوشته‌ی علمی  الگوریتم گورخر گوگل (Google Zebra) + ارشاد بی نقص رو مطالعه کنین.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 23:10


ریچ کاردز ( Rich Cards )
قبلا در نوشته‌علمی توضیحات متا و نوشته‌علمی کاربرد علامت گذاری  سئو سایت در باب اهمیت قشنگ سازی تارنما در ورقه جستجوی گوگل توضیحاتی دادیم. البته امروز در 7سئو یک سوپرایز برایتان داریم. در سال 2016 گوگل با معرفی ریچ کاردز ها تحول بزرگی در مورد طریق اکران تارنما ها ساخت. Rich Cards درحقیقت مدل های گوناگون اکران تارنما را در گوگل اکران می‌دهد بدین ترتیب وبمسترها میتوانند با یه خرده  خلاقیت جذابیت اکثری برای روش اکران تارنما خویش بوجود آورند و حیث یوزرها را بسمت خودشان جلب نمایند.

 

ریچ کاردز چه چیزی است
همان طور که می‌دانید روش اکران یک وب سایت تاثیر متعددی در جلب لحاظ یوزرها داراست. برای همین خواسته گوگل در سالهای اخیر برای ساخت‌و‌ساز جذابیت در کاغذ سرچ خویش سعی متعددی نموده است. این کوشش ها سبب شد که موتورهای کاوش تغییرات مختلفی را تجربه نمایند. در صدر گوگل کارایی کرد اکران وبسایت ها بصورت استاندارد باشد بعد اسنیپت ها را معرفی کرد که سبب تولید جذابیت در برگه سرچ گوگل می شدند. در غایت جذابترین و بی نقص ترین ابزار خویش بنام ریچ کاردز یا این که کارت های بی نیاز را معرفی کرد. این ابزار در سال 2016 به جهان معرفی شد و بعلت جذابیت و مجانی بودنش به‌سرعت مکان خویش را دربین تارنما ها گشوده کرد. در تصویر پایین سیر کلی تغییرات اکران وبسایت را در ورژن گوشی میبینید.

 

اکنون Rich Cards صرفا در ورژن های موبایلی آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند و برای اپلیکیشن های آشپزی و فیلم ها به کارگیری می گردد گوگل با این عمل وبمسترها را تشویق میکند که برای ریسپانسیو بودن تارنما خویش اهمیت ویژه ای قائل شوند و برای ورژن موبایلی هم سئو تارنما را انجام دهند. همینطور تنها تارنما های انگلیسی گویش حق به کار گیری از ریچ کاردز را دارا هستند.

شاید شما در رشته خویش رقبای سرسختی داشته باشید ولی می توانید با به کارگیری از ریچ کاردز وکمی خلاقیت ترافیک تارنما خویش را بصورت بدون‌پول ارتقا دهید.

ریچ کاردز در گوشی
کمپانی گوگل عارضه ها محکمی برای ارائه ریچ کاردز در ورژن تلفن همراه دارااست. عامل اساسی این میباشد که گوگل آنیده گوشی ها را روشنتر از ورژن های دسکتاپ میبیند و قصد دارااست هرچه سریعتر در نصیب گوشی پیشرفت نماید. با در‌صورتی‌که خوب تامل کنیم می‌بینیم که حق با گوگل میباشد.

به کار گیری از گوشی بسیار بیشتر از ورژن های دسکتاپ میباشد. بطور میانگین هرمورد از ما روزمره 3 ساعت را با تلفن همراه خویش صرف می‌کنیم. حتی گهگاه ممکن میباشد این اعدد بیشتر هم خواهد شد. از هنگامی که از خواب بیدار می شویم تا دیروقت موبایل های گوشی در دسترس ما می باشند . طبق پژوهش ها صورت گرفته اشخاص دریچه 155 توشه در روز از تلفن همراه های گوشی برای کسب داده ها به کار گیری میکنند. همینطور نرخ تبدیل در ورژن های موبایلی 29 درصد بیشتر از قبلی میباشد. بنابرین سپرده گذاری در‌این نصیب بسیار سودآور خواهد بود.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 22:33


مهم ترین و ‌شایسته ترین تکنیک‌های سئوی کلاه سپید‌
 
1. تحقیق لغت ها کلیدی و تعیین مؤثر آنان
اولی و مهم‌ترین چیزی که وب سایت شمارا به صحت سئو سایت به موتورهای کاوش و در کنار آن به مخاطبین معرفی می‌نماید، عبارات کلیدی می باشند. همواره کارایی فرمایید از لغات کلیدی دارای ارتباط، تحقیق گردیده و تأثیرگذار استعمال نمایید. همینطور تلاش نکنید صرفا روی یک واژه کلیدی خاص مانور دهید. در این زمینه انعطاف به خرج داده و روی کلمه ها کلیدی متعدد و ترند تمرکز نمائید. ولی به هر حالا برخی از لغت ها کلیدی نیاز به دقت بیشتری دارا هستند.

 

2. روی ساخت‌و‌ساز محتوای تخصصی و کیفیت خوب سرمایه‌گذاری فرمایید
شاید اشاره به قضیه ساخت و ساز محتوای فن‌ای موضوع‌ای کلیشه‌ای و تکراری باشد؛ ولی محتوای باکیفیت آنقدر با اهمیت و مؤثر میباشد که در‌حالتی که هزاربار دیگر نیز موردنیاز باشد آن را تکرار کنیم این فعالیت را خوا هیم کرد. محتوا ارتباط بدون واسطه و بسیار تنگاتنگی با گفت و گو seo و باصرفه‌سازی کلی یک وب سایت داراست. در واقع شاید بهتر باشد که‌این مسئله را به‌این شکل بازگو کنیم: فارغ از حضور محتوا و یا این که نشر محتوای فاقد کیفیت مورد نیاز، مجموع مراحل کمپین سئوی شما کوچک‌ترین ارزشی نخواهد داشت!

ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری روی محتوای خوب، به خودی خویش میتواند راهکاری فوق‌العاده مؤثر برای مشاجره سئوی وبسایت شما باشد. ساخت‌و‌ساز محتوای انحصاری احتمالاً مفیدترین ابزار به مراد جذب مرتبه و ارتقاء بازدید وب سایت به طور طبیعی میباشد. همینطور تلاش نمایید هرازگاهی روی مطالب و مقاله ها بلند نیز تمرکز نمایید. حاصل نشان میدهند بخت حضور شما در صفحه ها نخستین حاصل موتورهای کاوش با نشر مقاله‌ها بلند بسیار بیشتر از موقعیت معمولی خواهد بود. به دلیل آن که یکی فاکتورهای کیفیت یک مقاله و تراکم کلمه ها کلیدی در آن، به مقدار آن محتوا بستگی دارااست.

نوشته ی علمی دارای ربط: بازاریابی محتوا چه می باشد؛ راهنمای بدون نقص استعمال از آن در کسب‌وکارها

 

3. روی مشاجره On-Page سئو و Off-Page سئو تمرکز فرمائید
On-Page بهینه سازی یا این که به عبارتی سئوی داخلی گروه مباحث و راهکارهایی میباشد که منحصراً به باصرفه‌سازی اصولی و استاندارد صفحه ها جانور در یک تارنما برای حضور در صفحه های حاصل موتورهای کاوش میپردازد. مبحث دیگری نیز با اسم Off-Page سئو یا این که سئوی آف پیج وجود دارااست که همت آن افزایش مقام کلی وبسایت در سطح اینترنت میباشد. درواقع On-Page سئو به با صرفه‌سازی صفحه ها داخلی یک وبسایت برای کسب درجه مربوط میشود، در حالی که Off-Page سئو مشتمل بر تکنیک‌های دیگری میباشد که با یاری آنها می‌اقتدار به بهبود و ارتقاء آوازه اسم تجاری پرداخت.

به عبارت دیگر و به طور خلاصه می‌اقتدار خاطرنشان کرد که سئوی داخلی دربرگیرنده مواقعی همانند کیفیت محتوای صفحه های، لغات کلیدی و دارای ارتباط بودن آن ها، کیفیت و با صرفه‌سازی ساختار پباده سازی صفحه های مثلا تگ‌های Title Tag، Header Tag، متن ها جایگزین برای عکس‌ها (Alt Text)، توضیحات متا، ساختار نشانی صفحه ها (URL)، لینکدهی‌های داخلی و ... می شود. در حالی که سئو آف پیج مشتمل بر مواقعی مثل بک‌پیوند‌ها، اعتبار دامنه، لینکدهی‌های فرنگی، استعمال از ابزارها یا این که کانال‌‌های اجتماعی و مسائلی از این قبیل میباشد.

در گفت و گو تکنیک‌های بهینه سازی، On-Page سئو از حق تقدم بیشتری شامل است.

کتاب الکترونیکی: On Page بهینه سازی یا این که بهینه سازی داخلی چه گونه انجام می گردد؟

 

 

 

4. از نشانی صفحه های (URL) کوتاه و خوانا به کارگیری فرمائید
شاید خیلی اینطور به حیث نرسد ولی URL یا این که به عبارتی پیوند نشانی صفحه ها وبسایت شما میتوانند تأثیر بسزایی در سئوی وبسایت شما داشته باشند. شایسته ترین توصیه به کار گیری از نشانی‌های کوتاه و در عین هم اکنون خوانا میباشد. برای این نصیب به موارد ذیل توجه فرمائید :

تا حد قابلیت نشانی صفحه های را بی آلایش و کوتاه بنویسید
قطعاً از کلمه و واژه کلیدی مرکزی در URL استعمال نمائید
صرفا از حروف، کلمه ها و مساوی‌های انگلیسی در نشانی صفحه ها استعمال فرمایید و از درج حروف و لغات فارسی در‌این نصیب دوری کنید
ابدا از مسافت (Space) برای درج مسافت فی مابین عبارات به کارگیری نکنید و به مکان آن صرفا از خطه فاصله ( - ) یا این که به عبارتی دش استعمال فرمائید
از به کارگیری از کاراکترهای پیچیده دوری کنید
نصیب‌های مازاد در URL را از قسمت پیکربندی CMS خویش حذف فرمائید تا پس از نشانی وبسایت صرفا نشانی مقاله یا این که ورقه متبوع درج خواهد شد
 

5. در نصیب ایجاد محتوای متنی و کدهای تارنما از تگ‌های هدینگ سود‌مند گردید
تگ‌ها تحت عنوان سرتیترهای مهم به کارگیری می گردند. استعمال از تگ‌های هدینگ (Heading Tags) خیر فقط به زیبایی و تروتمیز بودن یک مقاله و قسمت‌بندی استاندارد آن یاری می‌نماید، بلکه این گزینه یک پارامتر اساسی برای ربات‌های گوگل به مراد مرتبه دادن به صفحه ها وب سایت‌ها میباشد. این تگ‌ها همینطور در کدهای HTML و سورس قالب تارنما نیز قابل استعمال میباشند. مطمئن گردید که تیتر اساسی وبسایت شما با تگ H1 در کدها تثبیت گردیده باشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 13 مهر 1399 ساعت: 20:46


بک پیوند های بی بها را فراموش نمائید
اخذ بک لینک و پیوند خوب میباشد ولی خیر از هر سایتی! سئو سایت  صرفا درصورتی که میتوانید یک بک پیوند را ارزشمند بدانید که از یک وبسایت گران بها، مربوط به قضیه شیت و همینطور به خیال و خاطر محتوایی که در آن کاغذ دارید به شما پیوند داده باشد خیر چیز دیگر. چه بسیارند تارنما هایی که سکو بالایی دارا‌هستند و در عوض پول بک پیوند میدهند. اگرچه جايگاه وب سایت بالاست، ولی آیا موضوعش هم دارای ارتباط میباشد؟ آیا محتوای آن ورقه از وب سایت شما قیمت پیوند تصاحب کردن را دارااست؟
گوگل صدها فرکانس را برای دارای اعتبار شناختن یک بک پیوند بررسی می نماید. در حالتی‌که که‌این عمل را تقلب تشخیص دهد، سرو کارتان با آپ دیت شخص گوگل خواهد بود.
در حالتی که تا به امروز چنین کاری نموده اید، برای رجوع و برگشت به سوی سئوی کلاه سپید دیر نشده! کافیست تا در Google Search Console مجموع پیوند های اسپم را Disavow یا این که به اصطلاح رد نمائید. گوگل از این فعالیت شما استقبال خواهد کرد و در مییابد که شما در پی لینک و پیوند های حقیقی و واقعی و ارزشمند میباشید.
قبل از آنکه گوگل شما‌را به خیال لینک و پیوند های اسپم جریمه نماید، خودتان آن‌ها را شناسایی و حذف فرمایید. این فعالیت چندان زمانبر و نشدنی وجود ندارد. ابزار مخصوصی که وجود دارااست، عمل را بسیار معمولی نموده است.

 


یوزرها را در حق تقدم قرار دهید
در صورتی‌که وبسایت موفقی دارید که روزمره درآمد نیکی به جیبتان روان می نماید، فراموش نکنید آن را مرهون یوزرها می‌باشید خیر چیز دیگر! آن‌ها میباشند که به وب سایت شما قیمت داده اند. فکر کنید هیچ کاربری از تارنما شما بازدید نکند، آیا گشوده هم به همین اندازه خوش اقبال می‌باشید، که از یک تبلیغ معمولی در دور و بر وب سایت درآمد میلیونی داشته باشید؟
در صورتیکه در هر تصمیمی که می‌گیرد، هر تغییری که در وب سایت اعمال میکنید، رضایت یوزرها را میزان قرار دهید، هم جهت با مقصود گوگل و یوزرها خواهید بود و روز آپ دیت منزلت بهتری خواهید داشت. نگران استراتژی رقبا نباشید، در حالتی‌که صحیح فعالیت نمایند که با آنان هم مسیر میباشید و در صورتی‌که دنبال تقلب باشند هم، گوگل خودش دانسته با آنان چه نماید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 10 مهر 1399 ساعت: 20:03


الگوریتم برت BERT گوگل چه میباشد؟
آیا میدانید الگوریتم برت گوگل چه چیزی است و چه‌طور عمل می‌نماید؟ سئو سایت  گوگل دائماً در حالا بهتر کردن نتایجی میباشد که به یوزرها نشان می دهد و این فعالیت را با معرفی الگوریتم‌های تازه انجام می دهد. جدیدترین سبک معرفی گردیده به وسیله گوگل، الگوریتم برت بوده که انقلابی در صنعت سرچ‌های اینترنتی ساخت نموده است. این مورد نیز مانند بقیه الگوریتم‌های اخیر گوگل بر پایه ی هوش تصنعی بوده و مقصود آن جستن حاصل دارای ربط‌خیس و بهتر برای عبارت سرچ شده‌است. آپ دیت BERT برت گوگل وسیع ترین و مهم‌ترین آپدیت رسانی گوگل در شعور گویش گفتار میباشد.

بیشتر بخوانید: معرفی الگوریتم های گوگل 

 

 

الگوریتم برت چه تأثیری بر حاصل کاوش خواهد داشت؟
واژه BERT از عبارت Bidirectional Encoder Representations from Transformers گرفته شده‌است و به یک سبک زبانی اشاره می‌نماید. معنا لغوی این عبارت «ارائه‌ رمز گذاری گردیده دو مسیره از انتقال‌دهنده‌ها» میباشد. این سبک زبانی برای تشخیص معنا درست کلماتی که چندین ترجمه دارا‌هستند، در گزاره به فعالیت می رود. 

فهم و شعور معنای لغات در گزاره

همانطور که میدانید واژه شیر دارنده معانی زیادی در گویش فارسی میباشد. پیش از آپ تو دیت برت در‌حالتی که شما عبارت «چه شیری بخوریم؟» را کاوش می‌کردید، ممکن بود گوگل به عبارت «بخوریم» توجهی نکند و عکس‌ها و لینک و پیوند‌های مرتبط با شیر گلشن‌وحش را به ما اکران دهد. البته پس از به روز برت گوگل متوجه عبارت «بخوریم» میشود و نتایجی را به ما نشان میدهد که دربردارنده شیر خوردنی میباشد یا این که رابطه قربت به آن داراست.

شعور لهجه محاوره

از سایر نتیجه ها الگوریتم برت بر حاصل کاوش می‌اقتدار به توان ادراک عبارت‌های محاوره‌ای یا این که دارنده خطا املایی و ارائه حاصل مربوط به آن اشاره نمود.
برای مثال در شرایطی‌که شما عبارت محاوره‌ای «دی ماه چه فصلی از ساله» را جست‌وجو نمائید، دقیقاً اینترنت‌تارنما‌هایی که در رابطه دی ماه و فصل‌زمستان مقاله دارا هستند برای شما اکران داده میگردد و کلیه این‌ها به لطف همین الگوریتم میباشد؛ ولی گوگل هنگام انجام این کاوش، عبارت‌های محاوره‌ای که بیشترین جست‌وجو را دارا‌هستند به شما توصیه می دهد.

فهم اشتباه‌های املایی

اکثری از اشخاص وقتی که متن یا این که عبارتی را در گوگل جست‌وجو می‌نمایند، به هیچ وجهً دانشی در رابطه آن ندارند و حتی ممکن میباشد نادرست املایی در تایپ آن عبارت نیز داشته باشند. گوگل وظیفه خویش میداند تا درباره با هر واژه و کلمه‌ای که بوسیله مخاطب جست‌وجو میگردد داده ها بی نقص ارائه دهد و تایپ لغات و اشتباه‌های نگارشی نباید بازدارنده آن گردد. 
گوگل در‌این راستا از مجموعه تحقیقاتی در قضیه ادراک گویش استعمال نموده و عملکرد داشته تا هر چه بیشتر لغات آیتم جست‌وجو مخصوصاً به طور محاوره‌ای را ادراک نماید و بر طبق آن شایسته ترین نتیجه ها را به استفاده کننده ارائه دهد.
این الگوریتم در 21 اکتبر 2019 (هم اندازه 29 مهر 1398) صرفا برای جست‌وجوهای انگلیسی راه اندازی شد؛ البته بعداً تعداد گویش‌های پایین پوشش آن بسط یافت. امروز این الگوریتم برای 72 لهجه آیتم استعمال قرار می گیرد.

مقصود گوگل از ارائه الگوریتم برت چه است؟
حاصل این به روز را می‌اقتدار در دو گزاره پایین خلاصه نمود:
•    برت گوگل را توانا می‌سازد تا لغات گزینه جست‌وجو را صحیح مشابه به یک بشر ادراک نماید.
•    برت با شعور بهتر عبارت‌های ما، نتیجه ها ظریف‌تری برای جست‌وجویمان سفارش میدهد.

یکی کارهای نیک BERT، اکران دادن چیزهایی میباشد که در ذهن مخاطب بوده، حتی در‌حالتی که مخاطب در تایپ آن کلمه ها خطا املایی داشته باشد.
بدین ترتیب بهتر میباشد به مکان استعمال از سئوی کلاه¬¬ سیاه یا این که زدن برچسب‌های گوناگون بر روی پست‌ها، دقیقاً محتوایی ایجاد نمایید که استفاده کننده توقع دارد؛ چراکه گوگل دیگر تنهاً مانند یک ماشین یا این که ربات کار نمی‌نماید بلکه در سوی انسانی شدن پیش می‌رود و قادر است محتوای شما و نیاز ظریف یوزرها را شناسایی کرده و تشخیص دهد کدام محتوا به شایسته ترین نحو ممکن جواب سرچ مخاطب را می دهد.

کوئری‌های طولانی، مقصود فعلی الگوریتم برت
گوگل در یکی‌از پست‌های بلاگ قانونی خویش این‌سیرتکامل نوشته:
«برای کوئری‌های طولانی یا این که محاوره‌ای یا این که آنجا که حروف اضافه تفاوت متعددی در مضمون‌ ساخت می‌نمایند مدنظر الگوریتم برت میباشند.»
بدین ترتیب اکنون گوگل برای جست‌وجوهای برندها و یا این که عبارت‌های کوتاه از برت استعمال نمی‌نماید.

seo براساس الگوریتم BERT
آقای دنی سالیوان یکی اشخاص مجموعه گوگل در ورقه توییتر خویش نوشته که با وجود اضافه شدن الگوریتم برت نیازی به سئوی هیچ محتوایی از اینترنت‌تارنما‌ها نیست. بلکه این الگوریتم فقطً فهم و شعور گوگل را از کلمه ها جستجویی زیادتر می‌نماید و تمرکز آن بر بهبود تجربه جست‌وجو میباشد. به این ترتیب قواعدی برای سئوی این الگوریتم نیست.

یک توصیه

در انتها بایستی بگوییم که قسمت People Also Ask یا این که پیشنهادهای گوگل که در زیر صفحه ها سرچ گوگل ظواهر میگردند، در یافت کردن کلمه ها کلیدی لازم یوزرها به شما یاری می‌نماید. می توانید مبتنی بر آن مقصود یوزرها را ظریف‌خیس فهم نمائید و به ایجاد محتوای متناسب با نیاز یوزرها بپردازید. گوگل نیز به امداد الگوریتم برت متوجه انطباق نیاز استفاده کننده با محتوای وب سایت شما گردیده و در فیض احتمال اکران داده شدن سایتتان در ورقه اولیه حاصل گوگل بیشتر گردد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت: 22:34


پژوهش ها واژه و کلمه کلیدی
پس از این که به خیر و خوبی ادراک کردید واژه کلیدی چه میباشد، سئو سایت  بایستی درباره با آن کاوش فرمائید و ملاحظه کنید که مخاطبان شما پیرو چه چیز هایی می باشند و دوست دارا‌هستند چه مطالبی را  پیدا نمایند. در واقع شما بایستی بدانید یوزرها خدمت، مطالب و تولیدات شمارا با چه عباراتی پیدا می نمایند. در ظاهر شاید تحقیق لغت ها کلیدی سخت به لحاظ آید اما ما در نوشته‌علمی واژه کلیدی چه می باشد به شما حافظه می‌دهیم که چه گونه با جواب به چندین سوال بتوانید لغت ها کلیدی قابل قبولی را تعیین فرمائید.

اکثر زمان ها عموم در وب چه عباراتی را کاوش می نمایند؟
یک کلمه و واژه و یا این که عبارت را تعدادی نفر کاوش می نماید؟
مخاطبان شما مطالب را با چه فرمتی می‌خواهند؟
ما در راستای توضیح واژه کلیدی چه میباشد به شما ابزارهایی را معرفی خوا‌هیم کرد که به یاری آنان بتوانید به راحتی به‌این سوال ها جواب دهید و از عبارات کلیدی نامناسب و ضعیف خودداری کنید. با این روشی که گفته شد ممکن میباشد شما یک‌سری کلمه و واژه کلیدی شبیه پیش رو داشته باشید و ندانید که از کدام بایستی تحت عنوان گزینش مطلوب به کار گیری فرمایید. ابزار هایی در بهینه سازی می‌باشند که به شما امداد می نمایند از دربین این کلمه ها، پرسرچ ترین و دوست داستنی ترین آن را تعیین نمائید.

وسعت جستجوی عبارات کلیدی
یکی مسائلی که در نوشته‌ی‌علمی کلمه و واژه کلیدی چه است می بایست به آن اشاره کنیم، وسعت کاوش و چگالی لغات کلیدی میباشد. هر اندازه که وسعت کاوش برای یک واژه و کلمه کلیدی بیشتر باشد، وصال آن به رنک بالا سخت خیس خواهد بود. بدین زمینه رنج لغت ها کلیدی می‌گویند که در بعضا موردها با خصوصیت SERP نیز هم پا می‌گردد. در صورتی‌که یک واژه کلیدی با خصوصیت SERP مخلوط گردیده باشد، در واقع مشقت واژه کلیدی بیشتر میشود. به ذکر بی آلایش خیس هر چه وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی بیشتر باشد، رقابت نیز برای کسب منزلت بهتر در نتیجه ها موتورهای کاوش بیشتر خواهد بود. ما در نوشته‌ی علمی کلمه و واژه کلیدی چه میباشد به شما توصیه میکنیم، از لغات کلیدی به کار گیری فرمایید که جستجوکننده ی آن زیاد و رقابت مقداری داشته باشد، چون در چنین قوانینی شما به راحتی میتوانید در آن واژه و کلمه کلیدی مرتبه نیکی در گوگل کسب فرمائید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 22:46


سئو فنی
درین نصیب به نظارت کردن ایرادات فنی میپردازیم که بازدارنده از کسب درجه برای یک کاغذ فرود می‌گردد.

11. سرعت بار گذاری
سرعت بار گذاری صفحه های، سئو سایت   هشت سال میباشد که تحت عنوان یکی‌از فاکتورهای مرتبه بندی وبسایت در دسکتاپ معرفی شده‌است. همچنی از ماه قبلی نیز در جستجوی موبایلی نیز وارداتی میباشد. سرعت لود تاثیر مستقیمی بر روی تجربه کاربری، درامد و بهینه سازی داراست.

علاوه بر این گوگل جدیدا تصمیامت مهمی برای تمرکز بر روی سرعت وبسایت ها گرفته و درین راستا ابزارها و تکنولوژی های توسعه یافته ای را معرفی نموده است. بنابرانی دقت بدین مورد باید در ابتدا حق تقدم های شما قرار داشته باشد.

برای seo سرعت وب سایت چه کارهایی انجام دهیم:

امتیاز تارنما در قسمت سرعت را مشاهده و بهبود دهید: نمره سرعت وب سایت خویش را میتوانید با ابزار PageSpeed Insights مشاهده کرده و با استعمال از راهکارهایی که به شما داده میگردد، نسبت به سئو سرعت وب سایت مبادرت فرمایید.
از رویه نو گوگل درباره ی سرعت وبسایت مطلع گردید: گوگل علاوه بر سرعت لود به نوع بار گذاری وب سایت در وب های نادر سرعت نیز دقت ویژه ای نموده است. ابزار Lighthouse در همین راستا معرفی شده‌است و بر روی پارامترهای جدیدی تاکید می نماید.
12. گوشی فرندلی بودن تارنما
اکثر زمان ها اشخاص مدام در کنار تلفن های هوشمند خویش می باشند و از این رو درصد متعددی از جستجوها از روش تلفن همراه ها انجام میشود.

علاوه بر این گوگل به تازگی اعلام کرده که به mobile-first indexing هجرت نموده است. این مورد به‌این معنیست که گوگل برای پایش وبسایت ها نخست ورژن تلفن همراه آنها را آنالیز کرده و ایندکس می نماید و مبنی بر همین ورژن موبایلی به درجه بندی تارنما ها می‌پردازد.

برای سئو موبایلی تارنما چه کارهایی انجام دهیم:

از پباده سازی واکنشگرا در وبسایت منفعت ببرید.
آنالیز لیستی از شایسته ترین راهکارها در mobile-first indexing را مطالعه فرمایید.
تجربه کاربری را افزایش دهید: اطمینان نتیجه ها فرمائید که تارنما شما و خصوصا صفحه های فرود آن در دستگاه های گوشی و دسکتاپ به‌سرعت بار گذاری گردیده و به صورت درست اکران داده می‌شوند.
seo پیوند ها
درین نصیب به‌این مورد میپردازیم که چه طور لینک و پیوند ها بر روی جايگاه صفحه های لیندینگ پیج (Landing Page) و بقیه صفحه ها تاثیر میگذارند.

13. بک پیوند ها
برخی مواقع مشاهده میشود که شیت فرود اشتباهی فقط به خیال بک لینک و پیوند های بیشتر به مکان ورقه مهم و متبوع شما در حاصل کاوش نشان داده میشود. به این دلیل که بک لینک و پیوند از قدرتمند ترین سیگنال هاییست که به موتورهای کاوش فرستاده میشود.

برای seo بک پیوند ها چه کارهایی انجام دهیم:

بک پیوند های دو برگه متبوع را با یکدیگر مقایسه نمایید و محاسبه فرمایید که آیا کاغذ فرود نادرست دارنده بک لینک و پیوند ها معتبری می باشد یا این که خیر.
با وبمستر بقیه وبسایت های دارای ارتباط رابطه برقرار کرده و از آنان بخواهید که به برگه فرود اساسی شما بک پیوند دهند.
سعی بر کسب بک پیوند های دارای اعتبار نمایید.
14. لینک و پیوند های فرنگی
پیوند های فرنگی به صفحه ها دارای ربط موجب می‌گردد که گوگل سیگنال های مثبتی از موضوعیت این شیت اخذ کرده و قضیه آن را بهتر ادراک نماید.

کاغذ ای که به نادرست در نتیجه ها کاوش نشان داده میشود، شاید لینک و پیوند های فرنگی بیشتری به وب سایت های دارای اعتبار داشته میباشد. به این ترتیب موتورهای کاوش ممکن میباشد که‌این ورقه را تحت عنوان منبع مهم داده ها در زمینه ی واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده یوزرها تصور نمایند.

برای seo لینک و پیوند های فرنگی چه کارهایی انجام دهیم:

برگه گزینه نظرتان را به منبعی از داده ها اصلی در رابطه آن موضع تبدیل فرمایید و لینک و پیوند های فرنگی متناسب در آن قرار دهید.
تعداد پیوند های فرنگی شیت غلط را کاهش دهید.
15. لینک و پیوند های داخلی
وقتی که صفحه های متعددی درخصوص یک زمینه در تارنما شما وجود داشته باشد، پیوند های داخلی نادر قیمت گردیده و موتورهای کاوش قوی به تعیین دارای ارتباط ترین برگه متناسب با کلمه و واژه کلیدی مقصود گذاری گردیده نیستند. این آیتم یکی‌از همه گیرترین عارضه ها گزینش ورقه فرود نادرست بوسیله گوگل می‌باشد.

برای seo لینک و پیوند های داخلی چه شغل های انجام دهیم:

یک کاغذ مهم برای لینک و پیوند دادن تعیین فرمائید: با پیوند دادن به یک ورقه معین به گوگل اعلام میکنید که آن شیت منبع اساسی داده ها متناسب با زمینه مشخصی میباشد. با پیوند دادن از صفحه ها معدود اهمیت خیس به کاغذ فرود اساسی تارنما با به کارگیری از انکر تکستی که کلمه و واژه کلیدی در آن به فعالیت رفته میباشد، به گوگل امداد نمایید تا کاغذ فرود اساسی را شناسایی نماید.
از ریدایرکت 301 استعمال فرمائید: شما میتوانید دیگر صفحه های فرود غلط را به ورقه فرود اساسی ریدایرکت 301 نمائید.
سئو معکوس
به‌تدریج پیش میاید که در seo به کسی سفارش خواهد شد که از مرتبه بهینه سازی یک کاغذ از وبسایت بکاهد. ولی در مواردی که‌این ورقه به مکان کاغذ اساسی شما درجه گرفته و در وضعیت کلی هیج سود ای نیز برای شما ندارد، این آیتم صرفا راه‌حل مواجهه با چنین مشکلی میباشد.

پیرو طرحی برای اجرای چنین راهکاری به شما معرفی خوا‌هیم کرد:

16. مسافت به چنگ آوردن از لغات کلیدی
علی رغم اینکه موتورهای کاوش میتوانند مورد یک شیت را فارغ از لغات کلیدی به فعالیت برده گردیده در آن فهم نمایند، البته ضرری نخواهد داشت در حالتی‌که مواقعی که در قسمت های نخستین همین مقاله برای شما مطرح کردیم را در وب سایت منزه کنیم. این آیتم دربرگیرنده انکر تکست هایی که به‌این شیت پیوند داده گردیده اند نیز میشود.

17. ترکیب صفحه های شبیه
در مواقعی که نمیخواهید قیمت برگه فرود غلط را ذیل بیاورید، میتوانید داده ها این سیرتکامل صفحه ها را با یکدیگر مخلوط کرده تا یک شیت مرجع در رابطه موضع متبوع ساخت‌و‌ساز نمائید.

18. کانونی کردن
در مواردی که تعدادی شیت با محتوای به طور تقریب شبیه در وبسایت دارید، از تگ rel=canonical در صفحه های معدود اهمیت خیس به کارگیری کرده و موتورهای کاوش را به پیوند شیت فرود مهم ارجاع دهید. این قضیه همینطور موجب خودداری از محتوای تکراری می شود.

19. جدید ایندکس کردن
این تکنیک نیز می‌تواند بر روی صفحاتی که برای یوزرها گران بها بوده ولی شما عشق و علاقه ای به حضور آنان در نتیجه ها کاوش ندارید به عمل برده خواهد شد.

برای مثال شاید شما عشق ای به حضور صفحه ها دسته بندی در نتیجه ها کاوش نداشته باشید، به این دلیل‌که مطالب شبیه و باارزش خیس دیگری در رابطه آن در تارنما دارید. با به کارگیری از متا تگ robots مبادرت به تازه ایندکس صفحه های غیر ضروری فرمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 6 مهر 1399 ساعت: 23:01


محتوا شاه میباشد! و عبارات کلیدی نقطه ی مقدمه استارت تایپ کردن یک محتوای نو میباشد. درین مقاله راهنمای به کار گیری از لغات کلیدی در استراتژی محتوا را ذکر می‌نماییم. سئو سايت  با seo پارسیان مشهد همپا باشید.

اگرچه بلاگ نویسی مدتی میباشد که حادثه جدیدی وجود ندارد ولی امروزه بسیار مختلف از آنچه که در اوایل ده سال ۲۰۰۰ چهره داده ،هست. در آن ایام ، عموم بلاگ شمارا می خواندند ، چون آن را دنبال می کردند یا این که در فید RSS شما مشترک گردیده بودند.

خلق آنلاین از آن دوران عوض شده میباشد. در حالی که ممکن میباشد بعضی از اشخاص به وب لاگ متبوع خویش راز بزنند و اشتراکی در لیست پست الکرونیکی آن برای به روزرسانی بگیرند، بخش اعظمی از اشخاص محتوای بلاگ را از روش موتورهای کاوش پیدا می نمایند.

با جستجوی بیشتر اشخاص از پیشین ، بازه بسیار خیر برای بلاگ نویسان میباشد که میتوانند با استعمال از پژوهش ها کلمه ها کلیدی در استراتژی محتوا خویش را کشف نمایند.

این پست برای عده ای درج شده میباشد که ممکن میباشد تاره بلاگ نویسی را استارت کرده باشند ، و همینطور برای اشخاصی که مدتی میباشد که وبلاگ می نویسند ، ولی جدید آغاز به تحقیق در کلمه ها کلیدی نموده اند.

 

سرفصل محتوا [اکران]

کلمه ها کلیدی چه‌گونه استراتژی بلاگ من‌را تغییر‌و تحول میدهند؟
اشخاص از گونه های موتورهای کاوش برای گونه های چیزها استعمال می نمایند – چیزهایی مانند جستجوی ساعتهای فیلم ، دیدن موقعیت روز هوا و یا این که به دست آوردن شماره محلی پیتزا.

هر کاوش کوشش برای داده ها میباشد و غرض موتورهای جستجو گر مانند گوگل این میباشد که جستجو گر یک جواب رضایت نصیب در اسرع وقت تنظیم نماید.

این به برای یک بلاگ نویس چه معنایی داراست؟ این بدان معناست که در‌حالتی که می‌خواهید برای این جستجوگرها بنویسید ، بایستی سؤالاتی را که میپرسید (لغات کلیدی) بدانید و پاسخ را در پست های بلاگ خویش ارائه دهید.

پست های وب لاگ که مبتنی بر پژوهش ها واژه کلیدی تولید گردیده اند با گونه های دیگر پست های بلاگ مختلف می باشند چون تمرکز آنان بر جواب دادن به یک سؤال جان دار میباشد.

این مورد با چیزی مثل پست وب لاگ در زمینه ی تجربه فردی یا این که پست با معرفی ایده به طور کاملً نو متناقض میباشد – این درباره ی هر دو نمایش صحت می کند، چون محتوای شما به یک سؤال جانور جواب نمی دهد و به احتمال زیاد از موتورهای کاوش مانند گوگل نیز ترافیک متعددی نخواهد داشت، عامل آن بی آلایش میباشد چون هیچ کس در زمینه‌ی آن کاوش نمی کند.

آیا این بدان مفهوم میباشد که شما صرفا میتوانید برای جواب به سؤالات مو جود بنویسید؟ به هیچ وجه!

حتی موضوعاتی که تقاضای کاوش ندارند میتوانند در کانالهای دیگر مانند صورت بوک یا این که توییتر جذابیت باشند  و ترافیکی متعددی کسب نمایند.

ولی در شرایطی که میخواهید طولانی زمان ترافیک مجانی داشته باشید ، شایسته ترین جای برای اخذ آن از گوگل میباشد و شایسته ترین رویکرد برای ارسال این ترافیک از گوگل به شما ساخت‌و‌ساز وب لاگ های شما بر طبق پژوهش ها کلمه و واژه کلیدی میباشد.

بیشتر بخوانید: تراکم کلمه و واژه کلیدی KEYWORD DENSITY چه است؟

 

کلمه ها کلیدی را کجا پیدا کنم؟
یک ابزار تحقیق برای کلید کلمه ها مانند Moz Keyword Explorer این ترفند را انجام میدهد!

این ابزار به شما قابلیت و امکان میدهد ایده های نو لغت ها کلیدی را به دو طرز پیدا نمایید: با نوشتن یک واژه یا این که یک عبارت و برگشت به لغت ها کلیدی دارای ارتباط (خصوصیت “Explore by Keyword”):

 

 

یا این که با تایپ یک کاغذ / تارنما و رجوع و برگشت به لغت ها کلیدی آن کاغذ یا این که سکو بندی تارنما (خصوصیت “Explore by Site”):

 

 

یکی از دیگر از خصوصیت های خوب غربال برای “are questions” میباشد- این به شما قابلیت میدهد صرفا عبارات کلیدی را مشاهده کنید که تحت عنوان سؤال قالب بندی گردیده اند.

از‌آنجا‌که جواب دادن به سؤالات مخاطبان شما مؤلفه مهم seo مطالب شما برای کاوش میباشد ، این یک ابزار عالی برای فهم شما راجع به آنچه مخاطبان شما می‌خواهند بدانند میباشد.

بیشتر بخوانید: ۱۱ ابزار جستن لغت ها کلیدی وبسایت برای ارتقاء بازدید

 

چه کلمه ها کلیدی را تعیین می‌کنم؟
صرفا به این دلیل‌که یک واژه کلیدی را در یک ابزار تحقیق در زمینه ی کلید واژه و کلمه پیدا نموده اید ، لزوماً به معنای استعمال از آن در استراتژی وب لاگ نویسی وجود ندارد.

زمانی که لیستی از عبارات کلیدی را در دست دارید ، ایده ی خوب این میباشد که آن را پایش نمائید. در اینجا این سیرتکامل میباشد :

کلمه ها کلیدی را گزینش نمائید که با مخاطبان شما منطبق داشته باشد.

آشنایی مخاطبان خویش شرط موردنیاز برای تحقیق در زمینه ی لغت ها کلیدی میباشد چون به شما امداد می نماید لغات کلیدی را غربال فرمائید ، گرچه این کلمه ها کلیدی از نگاه فنی به مورد شما مربوط می‌باشند ، ولی مطابق مخاطبان شما نیستند.

در صورتی‌که هنوز این عمل را نکرده اید ، مخاطبان ایده آل را برای بلاگ خویش تثبیت نمائید. از جمله ، در صورتی وب لاگ تناسب اندام خویش را اجرا میکنید ، می‌توانید چیزی به آسانی تحت عنوان “هوا داران به تناسب اندام” بنویسید.

همینطور می‌توانید یه خرده عمیق خیس پیش بروید و شخصیت های مخاطبان را ساخت و ساز فرمایید ، پروفایل های جامعی از مخاطبان ایده آل خویش را مشتمل بر مواقعی مانند سن ، جمعیت شناسی و منافع.

هرچه ادراک شما از مخاطبان ایده آل شما عمیق خیس باشد ، تشخیص اینکه کدام لغات کلیدی را از دربین دسته ای که کاوش نموده اید ریلکس خیس خواهد بود.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 170 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 20:56


6 خطا رایج در تایپ کردن متا دیسکریپشن و طرز اجتناب از آن‌ها
seo متا دیسکریپشن یکی‌از مهم ترین جنبه های بهینه سازی سئو سایت  داخلی به شمار می رود. متاسفانه زیرا متا دیسکریپشن جز فاکتورهای بی واسطه درجه بندی محسوب نمی‌شود، بدین ترتیب بخش اعظمی از متخصصین seo دقت کافی به آن نمیکنند.

تایپ کردن متا دیسکریپشن های با صرفه نقش مهمی در جذب یوزرها برای کلیک بر روی سایت شما در حاصل کاوش دارااست. در واقع آن ها تبلیغات کوچکی محسوب می‌شوند که خوب تایپ کردن آن‌ها موجب ارتقاء نرخ کلیک میشود.

در حالتی‌که مهیا صرف مدت برای افزایش و مجدد نویسی متا دیسکریپشن صفحه ها تارنما خویش میباشید، بهتر میباشد که در آغاز از شش خطای رایجی که در سئو این نصیب واقعه می افتد، با خبر گردید.

غلط نخستین: متا دیسکریپشن های تکراری
اگرچه وجود متا دیسکریپشن های تکراری موجب پنالتی شدن وبسایت نمیشود، ولی بهتر میباشد که هر شیت دارنده یک متا دیسکریپشن جداگانه باشد. طبق گفته گوگل:

"متا دیسکریپشن های خوب توضیحات کوتاهی می باشند که به صورت دقیقی محتوای ورقه را تعریف می نمایند. این توضیحات میتوانند در متقاعد کردن یوزرها برای اطمینان از همراستا بودن محتوای شیت با پرسششان تاثیر گذار باشد."

یک متا دیسکریپشن خوب قادر است اقبال ارتقا کلیک بر روی وبسایت شما در حاصل کاوش را افزایش داده و از این رو موجب بهبود CTR و ترافیک تارنما خواهد شد. در حالتی‌که صفحه ها اکثری از وبسایت دارنده متا دیسکریپشن های تکراری باشند، موجب پند غلط یوزرها گردیده و چنین توضیحاتی دیگر امداد کننده نخواهد بود.

در شرایطی‌که زمان کافی برای تایپ کردن متا دیسکریپشن را ندارید، بهتر میباشد که قسمت مربوط به آن را خالی گذارده و به گوگل اذن دهید تا آن را برای شما ساخت نماید. گوگل در چنین قوانینی مبنی بر عبارت گزینه جستجوی یوزرها بخشی از محتوای برگه را برای اکران در حاصل کاوش و تحت نشانی تارنما شما تعیین می نماید.

به خیال داشته باشید که بهتر میباشد برای صفحه ها اصلی وب سایت مانند شیت مهم، صفحه های دسته بندی و صفحه ها پربیننده تارنما دست به تایپ کردن متا دیسکریپشن های منحصربه‌فرد بزنید. برای بقیه صفحه های وبسایت نیز که دارنده الگوی مشخصی میباشند نیز می‌توانید یک سبک برای متا دیسکریپشن ساخت کرده و فقط با تغییر تحول واژه کلیدی، متا دیسکریپشن ها را به صورت خود کار ساخت و ساز نمایید.

خطا دوم: وسواس در شمارش کاراکترها
برای سال های متمادی توصیه می‌شد که در راستای seo بهتر سایت ارتفاع متا دیسکریپشن را میان 135 تا 160 کاراکتر نگه دارید. این نکته در سال 2017 تغییر و تحول کرد و گوگل فعلا می‌تواند تا 320 کاراکتر توضیحات نصیب متا دیسکریپشن را اکران دهد.

در تصویر پایین دیده میشود که ارتفاع متادیسکریپشن گزینه اولیه 161 کاراکتر و ارتفاع متا دیسکریشپن مورد دوم فارغ از حذف شدن، 240 کاراکتر میباشد.

 

در واقع بهتر میباشد بدانید که آنچه که تحت عنوان محدودیت از طرف گوگل در تایپ کردن متا دیسکریپشن مشاهده میشود، ارتفاع متن مبتنی بر پیکسل میباشد و خیر کاراکترها.

مهمتر از این مورد آنست که گوگل مدام توضیحات نوشته شده شما در نصیب متا دیسکریپشن را برای اکران در حاصل کاوش تعیین نمی نماید. در‌حالتی که متا دیسکریپشن پیشنهادی شما مطلوب با عبارت آیتم کاوش نباشد، گوگل به طور خودکار نصیب مناسبتری از محتوای برگه را تعیین می نماید.

به عبارت دیگر مقصود از ذکر این نکته اینست که خیلی دوران خویش را برای سئو متا دیسکریپشن تلف نکرده و ذهن خویش را سرگرم مسائلی مانند تعداد کاراکترها نکنید.

خطا سوم: عدم به کار گیری از کلمه ها کلیدی
متا دیسکریپشن صفحه های می بایست دربرگیرنده لغت ها کلیدی درست نیز باشد. شما بهتر میباشد از عبارات کلیدی به کارگیری فرمایید که:

مربوط به محتوای شیت میباشند.
مشتریان شما در جستجوی آن هستند.
در‌صورتی‌که که متا دیسکریپشن شما مربوط به کاغذ نباشد، گوگل غالبا از جمله ها ابتدایی برگه که دارنده لغت ها کلیدی قابل قبولی میباشند برای اکران در حاصل کاوش به کارگیری می نماید. در تایپ کردن متا دیسکریپشن توجه داشته باشید که‌این متن به طوری به دنبال تیتر کاغذ بوده و بی رابطه با محتوا نباشد.

خطا چهارم: عدم seo برای ریچ اسنیپت ها
seo اسکیما برند آپ ها می بایست در ابتدا حق تقدم شما باشد. متا دیسکریپشن شما در شکل وجود ریچ اسنیپت اکران بهتری نسبت به بقیه سایت ها خواهد داشت. کافیست که به نمونه ذیل اعتنا نمائید:

 

اسکیماهای متفاوتی برای استعمال در صفحه ها وبسایت وجود دارا هستند که می‌توانید از آن ها به کار گیری نمائید. ولی رایج ترینشان عبارتند از:

Review
Aggregate Review
Product
Offer
Place
Local Business
Person
Event
Creative Work
لیست بی نقص اسکیماهای وبسایت از اینجا قابل مشاهده می‌باشند. در‌پی سفارش میکنیم که مقاله یادگرفتن اسکیما برند آپ را از دست ندهید. همینطور ابزارهای پایین نیز در ساخت و ساز و آزمایش اسکیما برند آپ میتوانند بسیار اثرگذار باشد:

Schema Markup Generator
The Ultimate Web Code Generator
Google Structured Data Testing Tool
به صورت خلاصه ریچ اسنیپت ها میتوانند موجب افزایش اکران متا دیسکریپشن ها گردیده و در فیض سئو آنان امری ضروری به لحاظ می‌رسد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1399 ساعت: 19:39


راه‌اندازی یک سایت به شکلی جدی می‌تواند سئو سایت به شما در زمینه بسط کسب و کارتان کمک کند. سیستم مدیر محتوا وردپرس یکی‌از اصلی ترین نمونه هایی می باشد که شما می‌توانید به منظور راه‌اندازی کسب و فعالیت اینترنتی خود مورد به کارگیری قرار دهید. در همین راستا شما باید با تهیه و تنظیم هاست و دامنه مناسب وب سایتتان را فعال‌سازی و مدیریت نمائید. ولی در زمینه مدیر وبسایت وردپرسی نیز ممکن است با مشکلات مختلفی رو به رو شوید. یک کدام از این مشکلات مواجه با خطا Header already sent by می باشد. این هشدار به دلیل رایج بودن از نگاه عموم نوعی خطا دانسته می شود به دلایل مختلفی صورت میدهد. در این نوشته‌ی‌علمی از پایگاه دانش صاحب خانه فا تصمیم داریم به شما روش رفع ارور Cannot Modify Header Information را آموزش دهیم.

موضوعاتی که در‌این نوشته‌ی علمی به آن‌ها پرداخته خواهد شد، به شرح تحت می باشد:

دلایل نمایش ارور Cannot Modify Header Information
نحوه رفع خطا ارور Cannot Modify Header Information وردپرس
عارضه ها نمایش ارور Cannot Modify Header Information
یکی خطاهای معمول وردپرس که ممکن می باشد برای شما نیز تاکنون پیش آمده باشد، خطای Cannot Modify Header Information می باشد. البته مایحتاج می باشد به‌این نکته اشاره کرد که اختلال فوق با وجود آنکه دربین عموم به عنوان ارور شناخته می‌شود اما در واقع نوعی هشدار است. ارور Cannot Modify Header Information ممکن می باشد به عوارض مختلفی به شما نشان داده شود که باید با آنان آشنایی مایحتاج را پیدا کرده و آن گاه با دانش کافی در راستای رفع این خلل گام برداشت. بعضا از وسیع ترین عوارض نمایش هشدار Cannot modify header information – headers already sent by عبارت می باشد از:

بعداز ارسال محتوای برگه مورد نظر اقدام به تغییر اطلاعات قرار گرفته در بخش هدر نمایید.
وجود فضای خالی اضافه در فولدر مربوط به هدر کاغذ فوق
و…
در‌پی به شما خواهیم اعلام‌کرد که به چه شکلی می توانید ارور فوق را رفع کنید.

 

طریق رفع نادرست Header already sent by وردپرس
در اولین گام شما باید تشخیص دهید که کدام یک از فایل های مربوطه دارای خطا است. در هشداری که به شما نشان داده میشود به بخشی که نادرست در آن چهره داده است اشاره می‌شود. در منفعت می توانید با استعمال از متن نادرست Header already sent by محل مورد نظر را شناسایی و از همان نصیب اقدام نمایید. بخشی که در خطا به محل ارور Cannot Modify Header Information در آن اشاره می شود با # نشان داده می شود. پس از شناسایی محلی که نادرست در آن فیس داده است، به خواسته رفع ارور Cannot Modify Header Information وردپرس می بایست مسیر زیر را دنبال نمایید:

ویرایش فایل های وخیم
جایگزینی فایل های خراب
جا به جایی بخش مربوط به هدر
در پی به نظارت هریک از این مورد ها خوا‌هیم پرداخت.

1- دستکاری پوشه های حاد
در‌حالتی که مشکل جانور مربوط به وجود فضای خالی در پوشه می باشد بهترین شیوه برای حل ارور Cannot Modify Header Information به کار گیری از FTP یا File Manager و حل ایراد به صورت دستی است. به همین خواسته شما می بایست مسیری که در کنار # به آن اشاره شده است را دنبال کنید. برای این عمل شما می بایست:

با وارد کردن نام کاربری و سر عبور خود در زمینه‌ی ورود به هاست سی پنل یا ورود به هاست دایرکت ادمین خود اقدم فرمایید. در‌این نوشته ی علمی به صورت پیش فرض از سی پنل استعمال میشود.
سپس از طریق منو Files ذیل منو File Manager را تعیین فرمایید.

در حال حاضر از طریق منو سمت چپ جانور روی آیتم Public_html کلیک نمایید.

در کاغذ ای که به شما نمایش داده می شود فایلی تحت عنوان wp-config.php وجود دارااست که باید همانند تصویر پایین گزینه Edit را انتخاب فرمائید.

در ورقه مربوط به فولدر wp.config.php باید نخستینِ کد را که با php?> آغاز میشود را نظارت کرده و فضاهای خالی جان دار را حذف فرمایید.

آنگاه انتهای فایل را نظارت فرمائید در صورت وجود علامت ?> در انتهای فولدر فضای خالی قبل و آن‌گاه را حذف فرمایید. در غیر این صورت صرفا کاری که باید انجام دهید حذف خط های خالی آنگاه است.
2. جایگزینی فولدر های خراب
در شرایطی‌که ارور Cannot Modify Header Information به دلیل وجود ایراد در قالب یا یکی‌از افزونه های فعال روی تارنما شما شکل می‌دهد، می‌توانید با نصب دوباره قالب یا افزونه فوق نقص‌ موجود را حل فرمایید. چنانچه هم این غلط به دلیل خلل در هسته مهم وردپرس نشان داده می شود، بهترین راه‌حل این می باشد که وردپرس فعلی خود را با یک وردپرس دیگر جایگزین کنید.

3. جا به جایی قسمت مربوط به هدر
به صورت پیش فرض هدر می بایست قبل از محتوای جانور در شیت ارسال شود. حالا همانگونه که گفته شد چنانچه بخش های دیگر فولدر HTML جلوتر از هدر قرار گرفته باشند، شما با ارور Cannot Modify Header Information مواجه خواهید شد. به مراد رفع این اشتباه باید آن بخش از متنی که پیش تر از هدر قرار گرفته می باشد را شناسایی کرده و هدر را به قبل از آن انتقال دهید.

خطاهای وردپرس یکی موضوعاتی می باشد که عده ای که در اکنون عمل با این سیستم مدیریت محتوا هستند گاهاً با آنها رو به رو میگردند. در واقع بعداز خرید هاست موردنیاز برای وردپرس شما می بایست بتوانید به طور مناسخطابی وب سایت خود را مدیر نمائید و یکی‌از مواردی که نیاز است به آنها اعتنا داشته باشید، خطاهای وردپرس است. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا کوشش ما بر این بوده می باشد تا به یک کدام از خطاهای رایج یعنی ارور Cannot Modify Header Information بپردازیم. در صورت وجود سوال یا ابهامی درباره ی موضوعات عنوان شده در این نوشته‌ی‌علمی می‌توانید از طریق نصیب دیدگاه های همین نوشته ی علمی با ما درباره باشید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت: 22:43


از تاکتیک های بکلینک سازی تحت استعمال نکنید:

1. صلیب اتصال یا این که تبادل پیوند  سئو سایت   با بقیه صفحه ها اینترنت با مقصود واحد ساخت و ساز درخت لینک برای ارتقاء درجه شیت … این نوع از تاکتیکی میباشد که می بایست ذیل تزریق مرگ آور قرار گیرد. این فعالیت را مکن!

2. قرار دادن پیوندها به تارنما در دایرکتوری های باارزش زیر سفارش نمی‌شود ، چون اکثر این فهرست های آنلاین خوب نیستند. شما میتوانید تفاوت دربین دایرکتوری های آنلاین معدود بها و فهرست های حقیقتاً خوب را بگویید. اطمینان نتایج فرمائید که آن ها قابل به کارگیری و مرتبط با تجارت ، صنعت و / یا این که فن شما می باشند.

3. وب لاگ نویسی مهمان یا این که ارسال مهمان با فقط غرض درج واژه کلیدی ، پیوندهای لبریز گردیده در بدنه محتوا نیز وجود دارااست ، NO عظیم ، نه! همانگونه که در صدر بیان شد ، شما می‌دانید که وب لاگ های ارزشمند بالا بر پایه ی توان دامنه یا این که سهام اجتماعی میباشند.

در تحت نکات ارزشمندی را برای ساخت پیوند ببینید …

4 نکته در باب استراتژی های ساخت و ساز پیوند ایمن و موءثر

فعلا که ما تاکتیک های غیر اخلاقی ساخت‌و‌ساز کرده ایم ، و اینکه آن‌ها حقیقتاً بوسیله گوگل گزینه مقصود قرار گرفته اند – ما مهیا هستیم تا به آنچه که تمامی ما می بایست حقیقتاً اعتنا کنیم متمرکز شویم – که چهار اصول مهم پیوند سازی می‌باشند ، که لینک شمارا ساخت‌و‌ساز می نمایند. سعی های بی بها و گرانبها و پیروزی آمیز کمپین های سئو شما!

ستاره ای ، محتوای کیفیت خوب. بارها بیان شده میباشد ، ولی یک توشه دیگر میگم که ضرری نداره … ساخت و ساز محتوا با باکیفیت بسیار اساسی میباشد! محتوای با کیفیت عالی قیمت یوزرها آنلاین را آماده می نماید. بدین ترتیب ، شما به صورت طبیعی / ارگانیک باکیفیت ، پیوندهای از صمیم قلب و تأیید گردیده Google به دست می‌آورید. علاوه بر این ، این فرمان همینطور سبب تولید “درآمد پیوند” می‌گردد. در شرایطی‌که محتوای کیفیت بالا و دیدنی را دنبال فرمایید – در غایت ، وبسایت شما شناخته می‌شود و بکلینک لینک شما به موقعیت خود کار بها پیدا میکند.

پیوندها را قابل انجام / دارای ربط نگه دارید. Google برای رابطه ماندن روی پیوندهای ورودی و خروجی شما اکانت می نماید. مثلا ، پیوندها می بایست با بقیه صفحه ها اینترنت که رابطه ارگانیک و مستقیمی با تجارت ، صنعت و / یا این که رشته تجاری شما دارا هستند ، دارای ربط باشند. نمونه: در صورتیکه اینترنت سایتی دارید که سرویس ها منزه کننده و ماهر را ارائه میدهد و آن را توسط وبسایت با امکانات پاک کردن ماهر لینک میدهد – این فرمان سبب ساز می‌گردد که Google به مکان لینک و پیوند دادن به پرواز در شب ، یک کمپانی امکانات پزشکی باشد.

کمتر بیشتر میباشد با طرز های نو ساخت و ساز پیوند – کمتر حتماً بیشتر میباشد! به کارگیری از یک‌سری لینک و پیوند صرفا از تعداد پاره ای اینترنت سایتهای کیفیت عالی بسیار ارزشمند خیس از استعمال از تعداد متعددی لینک و پیوند از اینترنت سایتهای کیفیت خوب تحت ، اسپم و مشکوک میباشد. کیفیت در کمیت در هجرت در لینک و پیوند برنده خواهد بود. هنگام جستجوی اینترنت سایتهای کیفیت خوب ، روی پیوندهای عمیق متمرکز گردید.

سپرده گذاری در رسانه های اجتماعی. کانال های رسانه های اجتماعی و / یا این که بسترهای قابل انعطاف افزاری از پیشین اهمیت بیشتری دارا‌هستند. اگرچه ، اشتراک یا این که لایک های صورت بوک تحت عنوان لینک و پیوند ادراک نمی‌شوند – با این وجود ، راهی عالی برای تکثیر پیام شما ارائه میدهند. علاوه بر این ، منجر ارتقاء دیداری مارک شما می‌شود و یوزرها را به تارنما شما می‌آورد. محتوا ، که از روش سیستم برهان های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذارده می گردد ، به صورت ارگانیکی سبب ارتقا و ارتقاء مشاهده کرد وبسایت میشود. پیشنهاد میشود از ابزارهایی مانند – HootSuite یا این که Buffer به کار گیری فرمائید ، تا بتوانید پست های رسانه های اجتماعی را از پیشین تهیه نمائید.

همانگونه که می‌دانید دنیای بهینه سازی در حالا تغییر‌و تحول میباشد و اگرچه ، بعضی اوقات ممکن میباشد بسیار زیاد گردد – وظیفه این میباشد که متخصصان seo با این تغییرات سازگار شوند ، به طوری که وبسایت شما همچنان سرازیر باشد و حتی برنده خیس و مثمرتر گردد. براین اساس ، زمانی که عده ای را می شنوید که میگویند ساخت پیوند از فی مابین رفته میباشد – بدانید که‌این یک تصور اشتباه مطلق میباشد و ساخت و ساز لینک و پیوند همچنان جنبه ارزشمندی در طرق بهینه سازی دارااست.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 1 مهر 1399 ساعت: 23:24